otrdiena, 2010. gada 26. oktobris

Nakts 2


Nakts čempionāta rezultāts nāca man ar patiesu pārsteigumu. Un pat ļoti patīkamu. Es izcīnīju 3. vietu E klasē. Pirms starta jau nožēloju, ka tomēr neizvēlējos SAVU grupu, jo organizatori bija pielikuši klāt garumam. Bet nu neko. Bija vien jāskrien. Jāpiemin, ka kopš Ventspils biju skrējis vien kādas 5 reizes un par formu pat runāt nebūtu pieklājīgi.
Tā nu startēju. Distances sākums bija pa sarežģīto reljefa daļu, kur pat dienā bieži ir grūti noturēt pareizo virzienu, tāpēc visu centos darīt uzmanīgi. Pa taciņu, atslēgas punkts - KP. Uz 4. kp neizlasīju reljefu pareizi un aizšļūcu garām. Pie stigas attapos un rezultātā zaudēju uz šo 1 min. Tieši pusi no visām kļūdām. Pie 8. kp priekšā ieraudzīju Edgaru Bernānu, kurš startēja 3 min pirms manis. Pie 12. kp viņu noķēru. Ātrums mums bija vienāds, bet pārsteigums bija ieraugot savas lampas vāro gaismiņu salīdzinot ar Edgara lampas spozmi. Piezagās tādas kā bailes par savas baterijas izturību. Tā ar 1 min luņķi nonācām līdz 15. kp. Tad devāmies katrs savā aplī un vairs nesatikāmies distancē. Labi paņēmu 16. un 17. kp un ieraudzīju priekšā Andri Mirecki, kurš startēja 6 min pirms manis. Tas labi, jo mana gaisma arī uz Andra fona likās smieklīga. Un labs kompanjons distancē. Tā arī līdz distances beigām turējāmies kopā. Anatolijs ar Kalvi uzrādīja lieliskus rezultātus, es viņiem zaudēju daudz, bet startēja vēl vairāki izlases džeki, kuriem nu nekādi nevajadzēja man zaudēt, bet šī ir orientēšanās un veiksmīgo lozi šoreiz izvilku es. No Vigas vēl Iveta un Baiba izcīnīja godalgotās vietas. Prieks par mums. Un jāsāk skriet! Izmantots Aijas Skrastiņas foto.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru